11-й клас (17 год.)
№ з/п
|
Дата проведення уроку
|
Зміст (тема) уроку
|
Примітка
|
Тема 1.
Вступ (1 год.)
|
|||
1.
|
Поняття людини
як біосоціальної істоти. Індивідуальність як феномен людини. Особа.
Особистість. Персона. Громадянин.
|
||
Тема 2. Соціалізація особистості (2 год.)
|
|||
2.
|
Поняття «соціалізація». Родинна соціалізація. Сім’я. Гендерна
соціалізація особистості.
|
||
3.
|
Школа. Однолітки. Поняття субкультури. Молодіжна субкультура.
|
||
4.
|
Стереотипи та їх роль у житі людини і суспільства. Ґендерні стереотипи. Поняття
дискримінації. Ксенофобія. Расизм. Упередження. Толерантність.
|
||
Тема 4.
Конфлікти (1 год.)
|
|||
5.
|
Поняття «конфлікт». Джерела виникнення конфліктів.
Типи конфліктів. Зародження конфліктів та шляхи їх подолання. Місце
конфліктів в людському спілкуванні.
|
||
Тема 5. Соціум (суспільство людей) (1 год.)
|
|||
6.
|
Поняття соціуму – суспільство людей. Суспільні відносини Основи соціальної
стратифікації сучасного суспільства.
Соціальна структура населення. Стратифікація сучасного українського
суспільства
|
||
Тема 6. Соціальна мобільність (1 год.)
|
|||
7.
|
Поняття соціальної мобільності. Спілкування та співпраця як перспектива
розвитку соціуму. Поняття комунікації та комунікативності. Участь у житті
суспільства.
|
||
Тема 7. Права, свободи та відповідальність (1 год.)
|
|||
8.
|
Права людини в історії людства. Еволюція уявлень про права людини в
історії людства. Поняття прав і свобод людини. Покоління прав людини. Сутність
стосунків між людиною та державою. Права та відповідальність людини і
громадянина. Відповідальність держави перед людиною. Дотримання прав і
відповідальність.
Урок узагальнення,
контролю і корекції навчальних досягнень учнів із тем 1-7
|
||
Тема 8. Громадянське суспільство (1 год.)
|
|||
9.
|
Поняття
громадянського суспільства. Суть, атрибути та функції громадянського
суспільства. Громадянське суспільство в Україні.
|
||
Тема 9. Політичні інститути і процеси (1 год.)
|
|||
10.
|
Політика як суспільне явище. Політична система: сутність, структура,
функції. Типи політичних системи. Політична система України. Політичні
партії. Опозиція. Лобізм. Політична еліта та політичне лідерство.
|
||
Тема 10. Демократія (2 год.)
|
|||
11.
|
Поняття, форми та принципи демократії. Ідеали та цінності демократії.
Демократія як політичний режим та народовладдя. Вибори як інструмент
демократії. Типи виборів. Види виборчих систем. Виборча система в Україні.
|
||
12.
|
Поняття
громади. Територіальне громадське та місцеве самоврядування. Шкільне самоврядування. Політична діяльність та участь громадян в управління суспільством.
|
||
Тема 11. Засоби масової інформації (1 год.)
|
|||
13.
|
Види та функції засобів масової інформації. ЗМІ як засіб формування
громадської думки. ЗМІ в демократичному суспільстві. Участь ЗМІ у формуванні
суспільної думки та громадянського суспільства. Свобода слова та
цензура. Інформаційний простір в
Україні.
|
||
Тема 12. Нація (1 год.)
|
|||
14.
|
Поняття нації. Нація як соціальний інститут. Нація етнічна та нація політична. Світовий досвід націєтворення.
Нація і націоналізм. Формування політичної
нації в Україні.
|
||
Тема 13. Полікультурність
(1 год.)
|
|||
15.
|
Поняття полі культурності як добросусідства культур Самобутність та
рівноцінність різних культур. Міжнаціональні відносини і причини
виникнення міжнаціональних конфліктів,
шляхи їх розв’язання. Міжконфесійні стосунки та їх вплив на життя в
полікультурному суспільстві.
|
||
Тема 14. Україна і світ (2 год.)
|
|||
16.
|
Україна в структурі загально
цивілізаційного процесу. Геополітичне становище сучасної України. Місце
України в інтеграційних процесах в Європі. Толерантність, плюралізм,
компроміс як основа спілкування світової спільноти. Глобальні проблеми
сучасності, інтереси та цінності як основа єдності людства і співпраці між
народами. Внесок українців у світову науку і культуру.
|
||
17.
|
Урок узагальнення,
контролю і корекції навчальних досягнень учнів із тем 8-14
Я – член сім’ї, громадянин держави, громадянин планети Земля.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар