четвер, 16 листопада 2017 р.

Інформаційна картка досвіду

Інформаційна картка


1.  
Прізвище, ім’я та по батькові:    
 Ночка Лариса Володимирівна
2.  
Фото конкурсанта (розміром 4х6)
3.  
Місце роботи (найменування освітнього закладу відповідно до статуту):
Дунаєвецька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 Дунаєвецької районної ради Хмельницької області
4.      
Посада:
 вчитель історії та правознавства
5.      
Педагогічний стаж роботи:
 27 років
6.      
Кваліфікаційна категорія:
  вища
7.      
Звання: старший вчитель
8.
Педагогічне кредо:
«Любити, уміти, встигнути»
9.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте :

У практиці своєї роботи використовую сучасні технології навчання : технологію критичного мислення, діалогові технології, технологію проблемного навчання, ігрові технології.
Для досягнення поставленої навчальної мети використовую різноманітні прийоми: читання тексту з позначками, читання в парах, спрямоване читання, щоденник подвійних записів, «мікрофон», метод «очікувань», метод «вільного письма», «мозковий штурм», прийом «ЗХВ» (“Знаю”, “Хочу знати”, ”Вивчу”), робота учнів у малих групах (парах), «фішбоун»,  «рафт»(Р (оль) – А (удиторія) – Ф (орма) – Т (ема), «Діаграма Венна», гронування, кубування, сенкан (синквейн), «Інсерт», або «Робімо позначки», методи «Прес», «Незакінчене речення», «Тільки хвилина», написання есе, проведення дискусії, складання схем, методика «Лінія громадської думки», «Займи позицію», «Дискусійна шкала». Ці види діяльності допоможуть нам з’ясувати, які позиції можуть існувати  в класі щодо вивченого питання, як учні засвоїли дану тему, який матеріал їм найкраще запам’ятався. До того ж, кожен матиме можливість, обґрунтувати свою позицію, порівняти свої думки з поглядами інших, заповнити ті прогалини в знаннях, які, можливо, утворилися підчас уроку.
Отже, саме життя вимагає від нас впровадження в практику методик розвитку критичного мислення. Адже діалоговий характер методик сприяє активізації роботи всіх учнів, дає дітям впевненість в свої силах, поштовх до оволодіння новими матеріалами. Зростає зацікавленість предметом, бажання здобути більш глибокі знання. На таких уроках учні виробляють вміння працювати колективно, а також швидко та якісно опрацьовувати тексти, аналізувати матеріал, чітко висловлювати власну думку, слухати та поважати погляди інших, зображати схематично свої знання. Уроки, де значна увага приділяється розвитку критичного мислення, це – творчі, цікаві уроки, де кожен учень – головний актор, і тільки від його дій залежить подальший хід уроку. Завдяки використанню технології розвитку критичного мислення ми виховуємо «гармонійно розвинену особистість», яка зможе самостійно вирішувати проблеми і шукати та знаходити життєву істину. Адже, «не тільки сама істина дає впевненість, але й пошук її» (Б. Паскаль).
10.
Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки в електронній формі)

Я – Ночка Лариса Володимирівна, вчитель історії та правознавства Дунаєвецької ЗОШ І – ІІІ ступенів № 3. Доля дарувала мені велике щастя бути вчителем. На своєму життєвому шляху зустрічала в більшості добрих людей. Яскравим прикладом для мене, своїм ставленням до роботи, до оточуючих були мої батьки. Ніколи не забуваю їхніх слів: «Доню, поважай людей і вони будуть тебе поважати!» .
Впевнена, що насамперед треба знати та розуміти дитину, сприймати її як особистість  із своїми талантами та недоліками. Тому моє педагогічне кредо – «Любити, уміти, встигнути». Завжди памятаю, що повинна бути прикладом для учнів у всьому. Тому оволодіваю інформаційно-компютерними технологіями, створила власний блог, переймаю досвід колег, відвідую та провожу семінари-практикуми, конференції, тренінги. Адже кожна людина, а особливо вчитель вчиться протягом усього життя.
У наш час очевидним є те, що знання застарівають дуже швидко. Життя висуває суспільний запит на виховання учня, здатного самостійно мислити, висувати ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення, аргументувати свою думку, бути толерантним. Тому як педагог просто закохана у технологію критичного мислення, яка має інтерактивну основу. Переконалася, що уроки з використанням методів критичного мислення більше учням до вподоби. На таких уроках навчання проходить невимушено, цікаво, ефективно.
Спрямовую свою професійну діяльність на створення власної моделі навчання, що дає можливість виробити індивідуальний педагогічний стиль. Намагаюся бути вчителем, який не управляє процесом засвоєння учнями знань, а здійснює педагогічний супровід формування компетентної особистості.
11.
Посилання на блог:

Немає коментарів:

Дописати коментар