ІНФОРМАЦІЙНА (ВІЗИТНА) КАРТКА
ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
Прізвище,
ім’я, по-батькові: Ночка Лариса Володимирівна
Адреса
досвіду: Дунаєвецька ЗОШ І-ІІІ ст. № 3
Фах,
посада: вчитель історії та правознавства
Кваліфікаційна
категорія: Вища
Педагогічний
стаж: 26 років
Назва
досвіду: Застосування технології розвитку
критичного
мислення на уроках історії
Класифікація
досвіду за темою та змістом: комплексний
Класифікація
досвіду за характером діяльності: дослідницький
Суть
та зміст досвіду: Застосування методів та прийомів технології розвитку
критичного мисленння з метою успішного формування в учнів предметних
компетентностей
Анотація досвіду: Технологія розвитку критичного
мислення заснована на творчому співробітництві учня і вчителя, на розвитку в
учнів аналітичного й творчого підходів до будь-якого матеріалу. На уроках
переважають інтарактивні методи навчання, групова форма роботи. Учні засвоюють
навички виявлення і заперечення припущень, перевірки фактичної точності й
логічної послідовності, розгляду контексту, вивчення альтернатив, формування
дослідницьких навичок – спостерігати, описувати, порівнювати, визначати,
асоціювати, узагальнювати, прогнозувати, застосовувати.
Результативність:
Участь в обласній
виставці педідей «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування», 2015 р.,
посібник з досвіду роботи «Практичні роботи у 5 класі з історії України»
(Диплом ІІІ ступеня), І та ІІ турі ХХІ
Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2016» у номінації «Історія»
Учні-призери ІІ етапу педметних олімпіад, І етапу конкурсу-захисту наково-дослідницьких
робіт МАН районного рівня; Всеукраїнської краєзнавчої експедиції учнівської
молоді «Моя Батьківщина – Україна» (Диплом ІІ ступеня обласний тур конкурсу,
2016 ).
Відомості про вивчення досвіду:
досвід вивчено директором школи Ковальчуком Л.М., розглянуто
та схвалено педагогічною радою (протокол №2 від 16.02.2017 року )
Немає коментарів:
Дописати коментар