вівторок, 28 листопада 2017 р.

характеристика

Характеристика
Професійної діяльності
Вчителя історії та правознавства Дунаєвецької  ЗОШ І-ІІІ ст. № 3
Ночки Лариси Володимирівни 1970 року народження

          Ночка Лариса Володимирівна маєповнувищуосвіту за спеціальністю «Вчитель історії та правознавства»,  працює у Дунаєвецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 з 2014 року на посаді вчителя історії та правознавства. Педагогічний стаж – 26 років, кваліфікаційнакатегорія «спеціаліствищоїкатегорії ».  Курсовупідготовкупройшла з 13.01.2016року  до21.02.2016 року  за категорією «Вчитель суспільних дисциплін (історія, правознавство, курс «Людина і світ»)» при Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка .
          Важливою рисою роботи Лариси Володимирівни є глибина знань, широкий інтелектуальний кругозір, творчий пошук найефективніших шляхів і засобів розв’язання завдань, пов’язаних із викладанням суспільних наук. Досконало володіє досягненнями сучасної педагогічної науки, літературною мовою, методикою розвивального, пізнавального та пошукового навчання.
          Виховний рівень, творчий підхід до кожного уроку, любов до своєї професії в поєднанні з відповідальністю перед учнями, батьками допомагають Ларисі Володимирівні  організовувати навчально-виховний процес на високому педагогічному рівні.Вчитель має високу професійну підготовку, на високому рівні володіє методикою викладання суспільно-гуманітарних дисциплін і сучасними ефективними формами організації навчально-виховного процесу.
          Вчитель сумлінно готується до уроків, має власні напрацювання у поурочному плануванні та раціонально використовує досвід роботи колег з району, постійно координує навчальний процес у кожному класі, гнучко розподіляє навчальний матеріал, обирає оптимальні форми та методи навчання, творчо підходить до вибору типу уроку і його структури, уникає шаблону і одноманітності, вміло реалізує дидактичні принципи навчання, має досвід проведення нестандартних уроків (урок-екскурсія, урок-вікторина, урок-диспут, урок-конференція, урок-семінар та інші). .
           Сучасне навчання — це проблемно-пошукове навчання. Лариса Володимирівна уміло поєднує традиційні та  інноваційні технології. Учитель створює на уроках атмосферу зацікавленості, небайдужості до матеріалу, спільного пошуку вирішення навчальних проблем, приділяє велику увагу формуванню предметних компетентностей учнів. Для цього використовує  схеми, таблиці, які дають можливість дітям сконцентруватися на основному змісті матеріалу та на його аналізі.Вчитель володіє такими прийомами навчання, як  «Мікрофон», «Мозковий штурм», «Навчаючи-учусь», «Ажурна пилка», «Кола Ейлера-Вена», опрацювання дискусійних питань «Займи позицію», використовує новітні технології, зокрема технологію критичного мислення, ІКТ , які дають широку можливість для організації роботи з картографічними базами даних, текстовою документальною джерельною базою, візуалізацією історичного процесу засобами фото – та відео документів, тестовими завданнями. Достатньо уваги приділяється розвитку в учнів умінь аналізувати, висловлювати судження, робити висновки, давати оцінку історичним і правовим подіям; вчитель завжди акцентує увагу на мовленні школярів. Відпрацьована система роботи з диференціації домашніх завдань. Виконання домашніх завдань завжди пояснюється.
          Сумлінне ставлення до своєї праці, високий професіоналізм дають можливість досягти високих результатів у роботі, про що свідчить високий рівень знань учнів, призові місця в районних та обласних олімпіадах, турнірах, конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН,  Всеукраїнських краєзнавчих експедиціях учнівської молоді «Моя Батьківщина – Україна»,«Істрія міст і сіл України».
          Роботу над науково-методичною проблемою: «Технологія критичного мислення на уроках історії» вчитель реалізує через самоосвіту, участь у семінарах-практикумах, засіданнях шкільного методичного обєднання, через виступи на педрадах, проведенні майстер-класів. У 2015 році представила на обласну ярмарку педагогічних ідей посібник з досвіду роботи «Практичні заняття на уроках історії у 5 класі», який отримав Диплом ІІІ ступеня. У збірнику наукових праць «Формування патріотизму та збереження національної ідентичності особистості в умовах полікультурного середовища сучасної України» ХОІППО надрукована її стаття «Реалізація виховних цілей національно-патріотичного виховання, свідомого громадянина України на уроках та позакласних заходах». Систематично розміщує власні доробки на сайті учительського журналу on-line, про що має відповідні сертифікати.   У 2016 році Лариса Володимирівна перемогла у районному етапі Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року» у номінації «Історія», представляла свій досвід роботи на обласному етапі. Є активним учасником районної творчої групи вчителів історії. 
          Протягом атестаційного періоду з 2013 по 2017 рік отримала нагороди:
-Грамота Хмельницького обласного центру туризму і краєзнавства учнівської молоді за значний особистий внесок в розвиток учнівського краєзнавчо-дослідницького руху на Дунаєвеччині, від 31. 10. 2013 р № 75;
-Диплом другого ступеня Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти переможця обласного конкурсу вчительських дослідницьких, творчих та методичних  робіт «Жива історія краю» від 04 квітня 2014 року;
-Почесна грамота Дунаєвецької районної ради за особистий внесок у розвиток національної освіти, зразкове виконання посадових обов’язків та з нагоди Дня працівника освіти від жовтня 2014 року;
-Диплом переможця І туру ХХІ Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016» у номінації «Історія». 23.12. 2015;
-Диплом ІІІ ступеня переможця обласної педагогічної виставки «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування», 25.12.2015;
-Сертифікат учасника ІІ етапу ХХІ Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016», 03.02. 2016;
-Сертифікати учительського журналу он-лайн видавничої групи «Основа», 2016;
-Подяка за участь у Всеукраїнському конкурсі есе «Права людини крізь призму сучасності», 2016.
Користується авторитетом серед учнів, батьків, працівників школи.
         


Директор школи:                                        Л. Ковальчук

З характеристикою ознайомлена           _______        Л.Ночка

«_____» _________ 2017 р.



Немає коментарів:

Дописати коментар